Alweer thuis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Dory Peeters - WaarBenJij.nu Alweer thuis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Dory Peeters - WaarBenJij.nu

Alweer thuis

Door: DoryPeeters

Blijf op de hoogte en volg Dory

17 Juni 2012 | Nederland, Venray

Hoihoi,

Donderdagavond viel de zonsondergang helaas iets tegen. Het was best bewolkt, dus hele mooie plaatjes daarvan hebben we niet kunnen schieten. Maar toch heb ik nog 126 foto's gemaakt, waar natuurlijk de meeste van af vallen ;)
Vrijdagmorgen de tas weer ingepakt en afscheid genomen van het B&B.
Die eigenaars zijn zo ontzettend vriendelijk en het is een heel mooi B&B. Dus als jullie ooit naar Denemarken gaan, is die lokatie, Borre, op het eiland Møns in het z.o. van Denemarken een echte aanrader. Vooral als je van een mooie natuur, glooiende heuvels en krijtrotsen aan zee houdt ;). En overnacht dan vooral in dit B&B, waar je ook kunt avondeten. Die mw kan echt heerlijk koken! ( http://www.klintholm-bb.dk/09/indhold/gb/ )
Daarna zijn we nog met 7 man naar een ander strandje gegaan, waar we nog niet geweest waren. Hier hebben we nog lekker nagepraat over de afgelopen dagen en naar mooie steentjes gezocht ;)
Het afscheid viel natuurlijk erg zwaar, maar dat is logisch nadat we deze dagen zoveel met elkaar hadden doorgebracht.
Om half 3 reed ik aan, terug naar NL. De rit zou eig. 10 uur duren, incl. een uur pauze, maar duurde uiteindelijk bijna 12 uur.
Maar dat geeft niet, ik ben toch veilig thuisgekomen.
Ik ben deze week echt heerlijk tot rust gekomen (die nu alweer bijna weg is haha) en ik zal mijn medereizigers toch wel gaan missen. Maar gelukkig hebben we al afgesproken elkaar vaker te treffen, om lekker dagjes te gaan fotograferen en ook om naar tentoonstellingen van andere fotografen te gaan.
Ik heb er al zin in ;)

Iedereen bedankt voor het volgen en de leuke berichtjes :D

Groetjes, Dory

  • 17 Juni 2012 - 15:11

    Anny Hendrix:



    WERK ZE MORGEN

    GROETJES ANNY HENDRIX

  • 17 Juni 2012 - 15:13

    Dory Peeters:

    Dank je wel Anny,
    dat zal wel goed komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dory

Ik ben al in verschillende landen geweest (ze staan niet allemaal hier op :p ). Hopelijk mag ik er nog veel bezoeken in de toekomst :D

Actief sinds 12 April 2012
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 12064

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 17 Februari 2013

Fotoreis IJsland februari 2013

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Canada!! Rondreis door het oosten en westen

10 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Fotoreis Denemarken

16 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Griekenland 2011

13 Juli 2007 - 28 Juli 2007

Rondreis Sri Lanka 2007

01 Augustus 2006 - 31 Oktober 2006

Noorwegen 2006

Landen bezocht: