Alweer donderdagavond - Reisverslag uit Borre, Denemarken van Dory Peeters - WaarBenJij.nu Alweer donderdagavond - Reisverslag uit Borre, Denemarken van Dory Peeters - WaarBenJij.nu

Alweer donderdagavond

Door: DoryPeeters

Blijf op de hoogte en volg Dory

14 Juni 2012 | Denemarken, Borre

Hoihoi :)

Het is gewoon alweer donderdagavond! De tijd vliegt echt voorbij!

De zonsondergang afgelopen dinsdag was echt heel erg mooi :) We gingen daarvoor naar de zee en de spiegelingen in het water creëerden toch wel wat mooie plaatjes in de groep.

Gisteren (woensdag) zijn we gewoon lekker naar buiten gegaan en op zoek gegaan naar mooie plaatjes. We hadden de auto’s bij een inham op de weg geparkeerd, bij een gebied waar je, als het iets warmer was geweest mooie vlinders kon spotten.
Langs de weg stonden klaprozen die we konden fotograferen, een paar mooie huizen en we hadden van daaruit met de glooiende heuvels een mooi uitzicht op zee.
Verder zijn we een weiland met koeien ingelopen. Die kalfjes waren zoooo schattig haha, maar de moeders en de gespierde stier waren toch wel af en toe wat intimiderend haha. (jaja ik weet het, ik ben soms een schijthaas :p)

Vandaag hebben we de auto’s bij het Geocenter geparkeerd en vandaaruit ong. 300 treden naar beneden weer naar het strand gelopen. Dit gedeelte had een mooi watervalletje waar ik een paar foto’s van heb gemaakt. Ik heb zelfs geprobeerd om wat vallende druppels vast te leggen. Dit was heel moeilijk, maar een leuke uitdaging!
Daarna zijn we nog een stuk van het strandje afgelopen en weer met de trap omhoog richting het bos (bijna 500 (!) treden dit keer ;) ). Toen door dat mooie bos nog een heel stuk naar het Geocenter terug gelopen, waar we nog een heerlijk ijsje kregen van Nancy (vrouw van Arthur).

We hebben net een paar foto’s van Art bekeken. Echt serieus: die heeft mooie foto’s!! Ik heb nog een hele hoop werk te doen, maar ik heb er wel zin in om daarin te oefenen en er lekker mee aan de slag te gaan :).

Vanavond gaan we nog gezellig een keertje een zonsondergang op het strand bekijken en fotograferen. Ik hoop dat ik dan nog wat betere plaatjes kan schieten ;)

Morgen is alweer de laatste dag! Dan gaan we nog ff lekker met het groepje op stap, opzoek naar nog wat mooie locaties.
Daarna is het alweer voorbij en rij ik weer de ong. 9 uurtjes naar huis ;)

Tot snel!

xxx

  • 14 Juni 2012 - 20:11

    MarijVoermans:

    Ha die Dory,

    Zo te lezen is het erg boeiend daar, geniet nog van je laatste dagje, en ik zou zeggen: "vat er nog maar ennen op mij".
    Liefs van Marij

  • 15 Juni 2012 - 13:36

    Linda De Vries:

    Haaaa die Dory ik was aan spieken maar er staan al leuke foto's op je site.
    Ik zie aan je verslag dat je een leuke mooie tijd hebt gehad want waarschijnlijk ben je al onderweg goede reis en tot in Venray.
    Groetjes linda en spikey

  • 15 Juni 2012 - 17:18

    Anny Hendrix:

    goede reis terug

    groetjes anny hendrix

  • 16 Juni 2012 - 00:27

    Dory:

    Ha!!
    Wat leuk jullie reacties :D

    Het was idd erg boeiend, leerzaam, ontspannend en ook erg leuk :D
    Ik ben nu net thuis (het is 2:25 uur) na een reis van bijna 12 uur haha.
    Binnenkort nog een laatste verslagje en ik zie jullie natuurlijk komende week (of miss morgen op de zorgboerderij, uuhhm ik bedoel strax :p), dus dan horen jullie natuurlijk nog meer ;) )
    Tot snel!
    x Dory
    Mika was trouwens ook blij dat ik weer thuis was :)
    Linda, pootje voor Spikey :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dory

Ik ben al in verschillende landen geweest (ze staan niet allemaal hier op :p ). Hopelijk mag ik er nog veel bezoeken in de toekomst :D

Actief sinds 12 April 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 12065

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 17 Februari 2013

Fotoreis IJsland februari 2013

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Canada!! Rondreis door het oosten en westen

10 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Fotoreis Denemarken

16 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Griekenland 2011

13 Juli 2007 - 28 Juli 2007

Rondreis Sri Lanka 2007

01 Augustus 2006 - 31 Oktober 2006

Noorwegen 2006

Landen bezocht: