Eerste dagen inmiddels achter de rug - Reisverslag uit Banff, Canada van Dory Peeters - WaarBenJij.nu Eerste dagen inmiddels achter de rug - Reisverslag uit Banff, Canada van Dory Peeters - WaarBenJij.nu

Eerste dagen inmiddels achter de rug

Blijf op de hoogte en volg Dory

15 Augustus 2012 | Canada, Banff

Hoihoi!
Nou, de eerste dagen van de reis zijn inmiddels achter de rug.
We hebben een paar mooie dagen gehad, met o.a. paardrijden, cruisen door Lake Minnewanka, met de kabelbaan omhoog op Sulphur Mountain en vandaag rondlopen, nou ja glijden, op een gletcher, etc etc. Ooh ja, en we hebben een beer gespot! Echt zo gaaf! :-)
Pap houdt een uitgebreider reisverslag bij op http://peetersoirlo.waarbenjij.nu.
Daar komen ook fotos op te staan als internet het toelaat. Waarbenjij.nu heeft nl een poging gedaan om te verbeteren, maar dat is helaas niet zo goed gelukt...
Ik ga iig ff proberen of ik er n paar op kan zetten die ik met mijn telefoon heb gemaakt. De rest van mijn fotos komen na mijn vakantie ;-)

Groetjes dory

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dory

Ik ben al in verschillende landen geweest (ze staan niet allemaal hier op :p ). Hopelijk mag ik er nog veel bezoeken in de toekomst :D

Actief sinds 12 April 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 12073

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 17 Februari 2013

Fotoreis IJsland februari 2013

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Canada!! Rondreis door het oosten en westen

10 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Fotoreis Denemarken

16 Augustus 2011 - 23 Augustus 2011

Griekenland 2011

13 Juli 2007 - 28 Juli 2007

Rondreis Sri Lanka 2007

01 Augustus 2006 - 31 Oktober 2006

Noorwegen 2006

Landen bezocht: